Je zou denken dat advocado en cacao totaal geen combinatie zou zijn. Maar hier vergis je je! Ik was er zelf ook een beetje twijfelachtig over totdat ik het zelf heb geprobeerd. De banaan en de cacao samen hebben zo een rijke smaak, dat je de advocado niet of nauwelijks proeft! Wat de avocado doet, is dat het de smoothie heerlijk smeuig maakt.Ook zorgt de avocado ervoor dat je langer vol zit en minder snel honger krijgt. Wil je de smoothie nog machtiger? Doe er dan een beetje havermout bij. Dit doe ik vaak wanneer ik later ga sporten.

Lees hier meer over waarom havermout gezond is.

Okinawa Cacao Avocado Smoothie

Gang Ontbijt
Bereidingstijd 5 minutes
Porties 1
Calorieen 246 kcal

Ingredienten

  • 375 ml amandelmelk
  • ½ avocado
  • 1 bevroren banaan
  • 2 eetlepels cacao poeder
  • 1 eetlepel honing

Instructies

  1. Plaats alle ingrediënten in de blender en mix totdat er geen klontjes meer zijn.

  2. Drink de Smoothie gelijk of neem hem mee voor onderweg.


    Genietze!


    Laat ons weten wat je van de Okinawa Cacao Avocado Smoothie vond!

Hou jij net zoveel als ons van gezonde chocolade ontbijtjes?
Probeer het Okinawa Happy Monkey Havermout ontbijt ook een keer!

Leave a comment