obilesPull-ups
Sets 4
Herhalingen 15
‘Pull- ups zullen je helpen om een ​​sterke bovenrug op te bouwen ‘, zegt Ruben Tabares , Haye ‘ s conditioneringscoach en diëtiste, evenals een Olympische hoopvol op de 400m horden. ‘Begin met pull-ups met het lichaamsgewicht en houd vervolgens een halter tussen je benen terwijl je verbetert. Als u eenmaal vertrouwd bent met het gewicht, verhoogt u het, zodat u constant uw spieren stimuleert om te versterken en te groeien. ‘
 
obilesSquats
Sets 4
Herhalingen 15
‘Begin met lichaamsgewicht squats en voeg geleidelijk extra gewicht toe. ‘Zelfs David wordt echter niet te zwaar’, zegt Tabares. ‘ Hij wil niet zo omvangrijk worden dat het zijn snelheid of mobiliteit beperkt.’

Dips

Sets 4
Herhalingen 15
‘Dips met lichaamsgewicht zijn geweldig om je triceps te versterken, waardoor je de armkracht kunt ontwikkelen die je nodig hebt om snelle, krachtige slagen te maken,’ < b> Tabares zegt.

Medicijnbal abs-worpen

Sets 4
Herhalingen 100
‘Begin in een zittende positie op ongeveer een meter afstand van een staande partner en laat ze de medicijnbal naar je gooien. Vang het en ga achterover liggen, raak het op de grond achter je hoofd aan, ga dan rechtop zitten en gooi het recht naar hen terug. Dit zal helpen om sterke buikspieren op te bouwen, die je nodig hebt om lichaamsschoten te maken en kracht over te brengen van je onder- naar bovenlichaam wanneer je je voeten plant om een ​​bom te gooien. De hoge herhalingen zullen helpen bij het ontwikkelen van uithoudingsvermogen. ‘
 
Ruben Tabares en David Haye nemen heel voedsel Sun Chlorella’ A ‘ voor optimale fysieke prestaties. Ga naar sunchlorella.co.uk voor meer informatie.

Voor meer trainingen die de beste vechters gebruiken om de ring klaar te maken, abonneer je op het tijdschrift. We geven je vijf nummers voor £ 5.

Voor nog een David Haye training, klik hier.

Leave a comment