Bij training gaat het er niet om dat u uw sterke punten gebruikt. Het zou zwakke punten en gebieden moeten benadrukken die meer werk vereisen. Gebruik deze No Excuses-training om erachter te komen of het grip, kracht, core, uithoudingsvermogen of zelfs gewoon je mentale vastberadenheid is die je in de steek laat.
 

De training

    < li> Houd voor elke herhaling op de deadlift voor lichaamsgewicht de balk bovenaan vijf seconden vast voordat u deze laat zakken. Tel bij elke herhaling nog eens vijf seconden op bij de tijd dat je hem ingedrukt houdt.
  • Houd de positie bovenaan elke keer vijf seconden ingedrukt. Tel bij elke herhaling nog eens vijf seconden op bij de hoeveelheid tijd die je vasthoudt.
  • Sprint tien meter lang, gevolgd door tien seconden wandelen.
  • Geef twee minuten de tijd ‘ herstel tussen elke oefening.

De oefeningen

 
Deadlift lichaamsgewicht
Geen riemen nodig voor deze volledige lichaamstest van geest, grip en kracht . Houd de stang dichtbij en neem het gewicht bij elke herhaling door je hielen. Concentreer u op één plek terwijl u telt.
Streef naar 12 herhalingen
Tests Kracht en grip
 
Press-up Het doel is om de belasting gelijkmatig over uw lichaam te verdelen. Een zwakke kern zal meer druk uitoefenen op de schouders en ervoor zorgen dat je heupen zakken. Knijp in de bilspieren en behoud die rechte lijn door je enkels, knieën, heupen en schouders.
Streef naar 15 herhalingen
Tests Kracht en core
 
Sprints Sprints zijn een van de eenvoudigste en beste manieren om in vorm komen als de tijd kort is. Zorg ervoor dat je elke run probeert met alles wat je nodig hebt om echt die rust te verdienen.
Streef naar sprints van 20 x 10 meter
Tests Kracht en uithoudingsvermogen

Doe zoveel mogelijk sets totdat je mislukt, en plaats dan je score in de reacties hieronder om me te laten weten hoe het met je gaat. Welk gebied u ook het meest worstelt, het is een zwakte waaraan u moet werken. Gebruik mijn andere No Excuses-workouts om je doelen te helpen bereiken –   je vindt de grip-workout hier en de krachttraining hier.
 
Ik heb geen workouts gedaan die specifiek gericht zijn op core moves, uithoudingsvermogen of mentale kracht, maar elk van hen omvat ze alle drie op de een of andere manier. Dus waar wacht je op? Ga naar de sportschool, ga hard en word fitter. Geen excuses!

Leave a comment