Een kleine variatie op de Smoothie! Met de smoothie bowl kan je net iets meer varieren dan met de normale smoothie. De smoothie bowl eet je gewoon in een kommetje en je kan ‘m garneren met wat jij lekker vindt! De kokosmelk in de Okinawa Mango Smoothie Bowl is verrukkelijk in combinatie met stukjes kokos of gedroogd kokos schaafsel. Om deze Smoothie bowl nog net iets vullender te maken, zodat je langer een vol gevoel hebt; voeg er havermout vlokken aan toe!

 

Okinawa Mango Smoothie Bowl


Gang Ontbijt
Totaal Tijd 10 minutes
Porties 2
Calorieen 380 kcal

Ingredienten

  • 250 gram mango blokjes (bevroren)
  • 1 banaan
  • 2 eetlepels honing
  • 250 ml kokosmelk
  • bosvruchten (garnering)
  • chiazaad (garnering)
  • kokosschaafsel (garnering)
  • pure chocolade stukjes (optioneel)

Instructies

  1. Plaats de mango blokjes, de banaan, de honing en de kokosnoot melk in de blender en blend totdat het een smeuïg mengsel is.

  2. Giet het over in twee kommetjes en garneer eventueel met bosvruchten, chia zaad en amandel schaafsel.


    Laat ons weten wat je van de Okinawa Mango Smoothie Bowl vond!

Leave a comment