Perfecte timing

Gym Zero kiest het drukste moment van de dag om de sportschool te bezoeken, wat hem veroordeelt om in de rij te staan ​​voor apparatuur, struikelen over halters en constant afgeleid worden van een intensieve training doen om spieren te ontwikkelen. Maar zo houdt hij het.

Gym Hero selecteert tactisch het halfuur voor of na de drukte, zodat hij naadloos van warming-up naar training kan gaan. Dit handhaaft zijn momentum en hartslag, zodat hij een sessie afrondt zonder rond te hangen – en de hele tijd calorieën blijft verbranden.

Grote entree

Gym Zero slentert de sportschool binnen met een handdoek over zijn schouder en roept iedereen bij hun voornaam. Zijn focus ligt stevig op het populair maken van zichzelf – en op het meisje bij de dij-adductormachine.

Gym Hero loopt rechtstreeks naar het eerste oefenstation met de iPod ingeschakeld en een doelbewuste kijk in zijn ogen. Hij knikt gewoon en glimlacht naar kennissen, terwijl hij de vastberaden vastberadenheid behoudt om een ​​geweldige workout te doen.

Het warmer worden

Gym Zero springt op een loopband om opwarmen, het op nul zetten en door tien minuten saaiheid ploeteren. Dan gaat hij naar de bankdrukken en laadt de bar vol met 60 kg koud staal, terwijl hij van verbazing gilt als zijn linker borst ontploft.

Gym Hero, realiseert zich dat hij moet heffen zijn hartslag en warming van zijn tegengestelde spieren, stapt op de roeitrainer en verhoogt geleidelijk de inspanning gedurende 15 minuten. Daarna doet hij een reeks opdrukoefeningen om zijn borstspieren op te warmen, en doet hij ook rekken. Tegen de tijd dat hij op de bank drukt, is hij klaar om nog een herhaling in te drukken dan de vorige keer.

Wat betreft training

Gym Zero vernieuwt dezelfde oude routine die hij haalde zes jaar geleden een poster aan de muur van Frank’s Gym. Zijn lichaam merkt nauwelijks dat hij door de bewegingen gaat, terwijl zijn brein met pure verveling door zijn oren probeert te ontsnappen.

Gym Hero weet dat zijn lichaam zich na vier uur aanpast aan een training weken, dus creëert hij elke maand een nieuwe workout en mixt hij favoriete oefeningen met nieuwe variaties en technieken. Het resultaat is dat zijn lichaam zichzelf constant verbetert om de nieuwe uitdaging bij te houden en hij verveelt zich nooit.

Zwaar weer

Gym Zero, inherent lui zijn maar volkomen egoïstisch, kiest een enorm gewicht en gebruikt vervolgens elke truc in het boek om te vermijden dat hij zijn spieren moet gebruiken om het op te tillen. Hij zwaait met zijn hele lichaam in elke herhaling, laat de staaf van zijn borst stuiteren, tilt zijn ellebogen op en laat over het algemeen zijn spieren los.

Gym Hero selecteert een gewicht hij weet dat hij kan tillen en concentreert zich op het uitpompen van perfecte herhalingen, waarbij hij al het trainingseffect concentreert waar hij het wil en zichzelf een ijzersterke motivatie geeft om de set te voltooien: hij heeft dit eerder gedaan, dus hij zou het opnieuw moeten kunnen doen – of nog beter gaan.

Video Smart Player uitgevonden door Digiteka

Nat werk

Gym Zero heeft sinds zijn lunchpauze Pepsi niets te drinken gehad en is binnen enkele minuten uitgedroogd, waardoor hij een liter water moest drinken. Dit raakt zijn maag als een loden ballon, waardoor hij over zijn dumbbells valt en groener wordt door de vertegenwoordiger.

Gym Hero hydrateert de hele dag en drinkt 700 ml energiedrank in het uur voor zijn training met niets in de laatste 15 minuten, waardoor hij energiek en klaar blijft. Hij hoeft alleen maar water te drinken tussen de oefeningen door om te voorkomen dat zijn keel uitdroogt.

Weer op het goede spoor

Gym Zero neemt te veel rust tussen de oefeningen, wat zijn lichaam aanspoort om kalmerende chemicaliën in zijn bloedbaan af te geven, omdat hij denkt dat het tijd is om te herstellen. Onbewust gaat hij naar de zwaarste oefening van zijn training, die ongeveer vier herhalingen duurt voordat hij het opgeeft.

Gym Hero doet aan het begin grote, multi-spier, samengestelde bewegingen van de training wanneer hij de meeste energie heeft. Hierdoor kan hij doorgaan en de laatste spiervezels opruimen die nog niet zijn uitgeput met gerichte isolatieoefeningen.

Laatste zetje

Gym Zero ‘ Met zijn tijdverspillende capriolen is hij al over de 45 minuten gegaan, wanneer de energie die in zijn spieren is opgeslagen, is uitgeput en zijn lichaam niet meer de adrenaline vrijgeeft die nodig is om zware gewichten te heffen. In feite is zijn lichaam zijn eigen spieren gaan eten voor energie.

Gym Hero heeft het gebouw al verlaten. Door zijn training kort en gefocust te houden, put hij zijn spieren efficiënt uit, waardoor hun groeipotentieel wordt gemaximaliseerd.

Hit the post

Gym Zero komt zo uit de sportschool en naar de pub, waar hij genoeg calorieën in alcohol drinkt om al zijn vetverbrandingsinspanningen te annuleren. Alcohol blokkeert ook de distributie van voedingsstoffen in zijn bloed die essentieel zijn voor herstel en groei.

Gym Hero consumeert na de training een tussendoortje van drie delen koolhydraten op een deel eiwit, met ongeveer 1 g koolhydraten per kg lichaamsgewicht, waardoor zijn lichaam de bouwstenen krijgt om spieren weer op te bouwen en te laten groeien. De twee uur die hij daarna doorbrengt, laadt zijn batterijen op, klaar om het morgen allemaal weer te doen.

Juist resultaat?

Gym Zero’s sportschoollidmaatschap is vrijwel waardeloos. Hoe meer energie hij verspilt aan pogingen om geript te worden, hoe slechter hij af is en hoe kleiner de kans dat hij blijft ‘trainen’.

Gym Hero heeft van zijn trainingen een integraal onderdeel gemaakt , een efficiënt deel van zijn leven. Hij heeft meer energie en minder stress, en hij wordt elke dag fitter, sterker en meer gescheurd.

Leave a comment